Onze aanpak – ONE 2 TEN
Onze persoonlijke aanpak ontzorgt

Onze aanpak

De One2Ten aanpak past goed bij organisaties die intrinsiek willen verbeteren

Het gaat om de

Alleen de techniek of liever begeleiding door het hele proces?

One2Ten kan het hele feedback-proces voor u organiseren, of een deel daarvan. Maar we kunnen u ook alleen de techniek leveren, waarmee u het proces zelf kunt uitvoeren.

Klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid meten. Het klinkt zo eenvoudig.
Maar hoe doe je het op een eenvoudige manier, zonder dat er lange vragenlijsten ingevuld moeten worden en ingewikkelde analysesessies moeten volgen?

01

Samen bepalen we de doelstellingen, doorlopen we het hele proces om te bepalen wat het beste moment is om feedback te vragen én waar.

02

We helpen u met het opstellen van een gebalanceerde vragenlijst om deze relevant en prikkelend te maken en we zorgen voor een uitnodigend app-design.

03

Op basis van uw wensen richten we dashboards in, die de resultaten logisch en begrijpelijk presenteren en aanzetten tot verbeteracties. U bepaalt zelf wie en waar mag inloggen, en op welk niveau.

04

Met de gekregen feedback bepaalt u welke verbetering u wilt doorvoeren. Betrek uw personeel en klanten hierin en deel de resultaten  U kunt continu de impact van uw verbeteringen volgen.

01

Samen bepalen we de doelstellingen, doorlopen we het hele proces om te bepalen wat het beste moment is om feedback te vragen én waar.

02

We helpen u met het opstellen van een gebalanceerde vragenlijst om deze relevant en prikkelend te maken en we zorgen voor een uitnodigend app-design.

03

Op basis van uw wensen richten we dashboards in, die de resultaten logisch en begrijpelijk presenteren en aanzetten tot verbeteracties. U bepaalt zelf wie en waar mag inloggen, en op welk niveau.

04

Met de gekregen feedback bepaalt u welke verbetering u wilt doorvoeren. Betrek uw personeel en klanten hierin en deel de resultaten  U kunt continu de impact van uw verbeteringen volgen.

Laat feedback het beginpunt zijn

Maatwerk platform voor feedback oplossingen

Wij ontwikkelen feedbackoplossingen. Bijna alles is mogelijk. Bestaat het nog niet?
Dan bouwen we het. Niet alle modules nodig? Geen probleem.
Wij helpen eigen deel-oplosingen te koppelen

Invite management

Configureer de feedback routes naar uw mensen

Vragenlijst management

Bouw vragenlijsten en doorloop routes op basis van de relevante feedback

Data Intelligence

Laat slimme analyses los op feedback data om beter begrip te krijgen

Dashboard portal

Visualiseer wat mensen denken. Beheer de feedbackcirkel dmv terugkoppeling

Case manage-ment

Leg uw actieplannen vast. Volg en evalueer de impact

Listen

Think

Act

Tool voor stapsgewijze verbetering

Bij One2Ten zien we het dashboard niet als eindpunt, maar vooral als startpunt.

Het uitvoeren van een Klant of Medewerker onderzoek wordt weergegeven in een real time dashboard. Het inzichtelijk maken van nog onbekende sentimenten is vaak al een heel mooi resultaat. De stap hierna is ook belangrijk, wij helpen je bij het interpreteren en beheren van verbeterplannen.

LISTEN THINK ACT
Na te hebben geluisterd, moet er worden gedacht. Samen met het team. En andere stakeholders. Wat gaat goed en wat kan ik daarvan leren? Wat kunnen we verbeteren om meer betrokkenheid te genereren? En waar moeten we nu meteen mee aan de slag om te voorkomen dat we steeds dezelfde fouten blijven maken?

De tools voor case management van One2Ten bieden u een robuust kader om uw actieplannen op te zetten, bij te houden en te evalueren.

Nieuwsgierig ?

Is dit wat voor jouw organisatie? Bekijk de demo, de mogelijkheden en ervaar het gebruikersgemak van de intuïtieve, fraai vormgegeven vragenlijsten en inzichtelijke dashboards en portal.
Scroll to Top