Diensten
Wij leveren oplossingen en producten toegespitst op specifieke situaties. Voor zowel klant, medewerker als voor processen en organisaties.
Elke Beleving is relevant
Maak feedback weer relevant
Feedback is human data. Wij luisteren naar iedereen, altijd en waar dan ook. Houd het kort. Vraag alleen wat er echt toe doet. Bied een uitnodigende, moderne gebruikersinterface. Gebruik adaptieve vragenlijsten. Een score alleen is niet genoeg. Stel adaptieve vervolgvragen om de reden van een score te achterhalen.

Klant
Creëer inzicht in, en verbeter dat wat klanten bindt. Luister naar, en krijg vat op de sentimenten die voor een klant bepalen of ze terugkomen of niet.

Medewerker
Meet en verbeter de werkbeleving van medewerkers. Analyseer wat betrokkenheid echt betekent en hoe daarop te sturen.

Proces & organisatie
Analyseer en optimaliseer processen. Gebruik slimme feedback en checklist tools om perceptie van processen, organisatie en kwaliteit, door de ogen van de gebruikers, te verbeteren.
Welke beleving wilt u toetsen?
Die van uw klanten, medewerkers of wilt u uw processen verbeteren?

Medewerker
Medewerkersbetrokkenheid
eNPS
360 graden feedback
Beoordeling van de employee lifecycle
Leiderschap
Training en ontwikkeling
PMO
Werkplezier

Klant
Klanttevredenheid voor B2C
Klanttevredenheid voor B2B
Patiëntbeleving
NPS
Marktonderzoek
Gebruikerservaring

Organisatie en processen
Digitale audits
Checklist en kwaliteit controle
Beoordeling van processen en aansturing
Kwaliteitsborging
Projecttevredenheid
Tevredenheid met ondersteuning
Procesoptimalisatie voor orderbeheer