Sectoren – ONE 2 TEN
Suitable Subheading

Sectoren

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Every sector needs feedback

Sector specifieke oplossingen

Making feedback relevant means understanding a sectors’ value chain, its key stake holders and how they interact. Capturing the right sensitivities that make up an experience ,specific to each sector, implies being able to provide customized feedback solutions.

Ouderenzorg

Hoe staat het met het welbevinden ,hygiëne, ervaart men de ontvangstruimte, voelt men zich thuis en veilig. 

Gezondheidszorg

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Hospitality

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Onderwijs

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Agrarische en food sector

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Publieke sector

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Facilitaire management

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Professionele dienstverlening

Industriële dienstverlening
Professionele dienstverlening

Industriële dienstverlening

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

PRODUCT/ONDERWERP

Welke beleving wilt u toetsen? Die van uw klanten, medewerkers of wilt u uw processen verbeteren?

coffee-contact-email-hands-4831

Medewerker

Medewerkersbetrokkenheid
eNPS
360 graden feedback
Beoordeling van de employee lifecycle
Leiderschap
Training en ontwikkeling
PMO
Werkplezier

black-sail-ship-on-body-of-water-906982
Klant

Klanttevredenheid
Klanttevredenheid voor B2C
Klanttevredenheid voor B2B
Patiëntbeleving
NPS
Marktonderzoek
Gebruikerservaring

top-view-photo-of-restaurant-2253643
Organisatie en processen

Digitale audits
Checklist en kwaliteit controle
Beoordeling van processen en aansturing
Kwaliteitsborging
Projecttevredenheid
Tevredenheid met ondersteuning
Procesoptimalisatie voor orderbeheer

Wilt u graag meer weten?

Benieuwd hoe One2Ten uw business kan helpen?
Vul uw gegevens in en One2TEN neemt contact met u op.

+31 (0)35-7200906
info@one2ten.com
Vaartweg 23G, 1401 RA Bussum, Nederland
Scroll to Top