Maak feedback geven leuker

Vragenlijsten die uitnodigend zijn

One2Ten is ontwikkeld door een groep professionals met een passie voor mensen en hoe ze te binden. 
Wij streven ernaar om te ontzorgen door toegewijd, gepassioneerd en nauwkeurig
te zijn in ons werk. We werken voor organisaties met een intrinsieke behoefte om elke dag beter te worden.

Hoe werkt klanttevredenheid meten met One2Ten? Geen saaie, lange irrelevante vragenlijsten meer

One2Ten principes

  1. AANDACHT: Feedback vragen is aandacht geven. Aandacht voor klanten, voor werknemers en processen.

  2. REALTIME: Niet naderhand, maar direct, zo dicht mogelijk bij het moment zelf.

  3. MULTI-INSTRUMENT: Toegankelijk voor iedereen: jong, oud, lokaal of internationaal, in alle talen. Via een zuil, e-mail, app, web of QR code.

  4. RELEVANTIE: Korte,  krachtige vragenlijsten met onderwerpen die er werkelijk toe doen.

  5. ADAPTIEVE VRAGENLIJST: Een score is mooi, maar de reden erachter is het belangrijkst. Vraag ook naar het ‘waarom’.

  6. FLEXIBELE RATINGSCHAAL: Geen vaste schaal. U kiest. Van 1-3 tot 1-10, NPS, CES of een eigen benchmark.
  1. TOUCH & GO: Uitnodigende en toegankelijke user interface met intuïtieve gebruiksvriendelijkheid.

  2. CONTINU: Niet een keer per jaar, maar een continu proces van meten en verbeteren.

  3. HOGE RESPONS: Veelvoud aan response door grotere en bredere toegankelijkheid van de gebruikte instrumenten.

  4. REALTIME & CUSTOMIZED DASHBOARDS: Zie de resultaten direct, realtime, op uw eigen manier, met gebruik van eigen filters.

  5. EXECUTIVE SUMMARIES: Ontvang periodiek executive summaries, gecreëerd door onze professionals om u scherp te houden.

  6. PARTNERSHIP: U kent uw markt het beste, maar wij helpen graag in het analyseren en het nemen van vervolgstappen.
 

Multi-instrument, on-site en on-line

Feedback vragen is niet altijd even makkelijk en succesvol. Vooral als je de taal niet spreekt of niet beschikt over email of internet hebt. Of als je gewoon geen zin hebt. One2ten biedt een combinatie van methoden aan waarmee een breder publiek het makkelijker wordt gemaakt hun mening te geven, meertalig en leuk om te doen. Op locatie via een zuil of desk stand, of on-line, via app, email, Qr code of sms.

Real time, adaptieve, relevante, touch & go vragenlijst

Waarom de volgende dag een email sturen als de klant net nog bij je was? One2Ten gelooft in instant feedback daar waar het kan. Geen lange en saaie vragenlijsten naderhand, maar real time, relevante en adaptieve vragenlijsten die met behulp van touch & go niet alleen vragen naar de score maar vooral kijken naar de reden achter de score.

Multichannel feedback

Het verzamelen van feedback op locatie met de One2Ten-stands levert de hoogste response rates op, omdat uw klant zich nog midden in de beleving bevindt. Maar uiteraard kunt u ook feedback verzamelen via apps, tablet, e-mail, QR-codes, webapplicaties of andere innovatieve manieren die aansluiten bij uw klant.

Wilt u graag meer weten?

Benieuwd hoe One2Ten uw business kan helpen?
Vul uw gegevens in en One2TEN neemt contact met u op.

+31 (0)35-7200906
info@one2ten.com
Vaartweg 23G, 1401 RA Bussum, Nederland
Scroll to Top