Diensten en Sectoren
Wat wilt u meten?
Wij leveren oplossingen en producten toegespitst op specifieke situaties. Voor zowel klant, medewerker als voor processen en organisaties.







Maak feedback weer relevant
Feedback is human data. Wij luisteren naar iedereen, altijd en waar dan ook. Houd het kort. Vraag alleen wat er echt toe doet. Bied een uitnodigende, moderne gebruikersinterface. Gebruik adaptieve vragenlijsten. Een score alleen is niet genoeg. Stel adaptieve vervolgvragen om de reden van een score te achterhalen.
Maak kennis met One2ten feedbackoplossingen
Klant
Creëer inzicht in, en verbeter dat wat klanten bindt. Luister naar, en krijg vat op de sentimenten die voor een klant bepalen of ze terugkomen of niet.
Medewerker
Meet en verbeter de werkbeleving van medewerkers. Analyseer wat betrokkenheid echt betekent en hoe daarop te sturen.
Proces & organisatie
Analyseer en optimaliseer processen. Gebruik slimme feedback en checklist tools om perceptie van processen, organisatie en kwaliteit, door de ogen van de gebruikers, te verbeteren.
Elke Beleving is interessant
Sectorspecifieke oplossingen
Feedback relevant maken, betekent inzicht hebben in de waardeketen van een sector. Het vastleggen van de juiste sentimenten die deel uitmaken van een ervaring, specifiek voor elke sector, houdt in dat we u feedbackoplossingen op maat kunnen bieden.
Ouderenzorg
Hoe staat het met het welbevinden van de cliënten? Wordt er goed op de behoefte van de cliënt ingespeeld. Is de huisvesting, rust en hygiëne naar tevredenheid?
Gezondheidszorg
Heeft men de zorg als adequaat, vriendelijk en prettig ervaren? Zijn er punten die niet zo goed gingen of juist wel?
Hospitality
Hoe waarderen uw klanten de gastvrijheid, de sfeer, uw gastvrouw/heer, het eten, de locatie en bijvoorbeeld uw reserveringssysteem of website?
Onderwijs
Hoe voelen de leerlingen zich thuis op school? Is uw opleiding van voldoende kwaliteit? Is de school veilig, en biedt het voldoende steun voor verschillende leerlingen?
Agrarische en food sector
Voelen de medewerkers zich thuis? Zijn ze trots op hun product?
Zijn er processen die anders kunnen? Is de werkomgeving veilig?
Publieke sector
Bent u goed bereikbaar, is de website duidelijk? Hoe communiceert u met uw klanten?
Is er (voldoende) aandacht voor duurzaamheid en het milieu?
Facilitair management
Het gebouw wordt goed onderhouden en schoongemaakt, maar is de entree wel goed verzorgd?
Hoe wordt de ontvangst ervaren? Is het makkelijk om de vergaderzaal te boeken?
Professionele dienstverlening
Wat denken uw cliënten nu echt? Zijn ze op alle fronten even tevreden? Of zijn er verbeteringen in uw serviceverlening mogelijk?
Industriële dienstverlening
Hoe tevreden zijn uw cliënten nu echt? Wat zijn de sentimenten over de verschillende projectfasen?
Every sector needs feedback
Welke beleving wilt u toetsen?
Die van uw klanten, medewerkers of wilt u uw processen verbeteren?

Medewerker
Medewerkersbetrokkenheid
eNPS
360 graden feedback
Beoordeling van de employee lifecycle
Leiderschap
Training en ontwikkeling
PMO
Werkplezier

Klant
Klanttevredenheid voor B2C
Klanttevredenheid voor B2B
Patiëntbeleving
NPS
Marktonderzoek
Gebruikerservaring

Organisatie en processen
Digitale audits
Checklist en kwaliteit controle
Beoordeling van processen en aansturing
Kwaliteitsborging
Projecttevredenheid
Tevredenheid met ondersteuning
Procesoptimalisatie voor orderbeheer