Diensten en Sectoren

Wat wilt u meten?

Wij leveren oplossingen en producten toegespitst op specifieke situaties. Voor zowel klant, medewerker als voor processen en organisaties.

Maak feedback weer relevant

Feedback is human data. Wij luisteren naar iedereen, altijd en waar dan ook. Houd het kort. Vraag alleen wat er echt toe doet. Bied een uitnodigende, moderne gebruikersinterface. Gebruik adaptieve vragenlijsten. Een score alleen is niet genoeg. Stel adaptieve vervolgvragen om de reden van een score te achterhalen.

Maak kennis met One2ten feedbackoplossingen

Klant

Creëer inzicht in, en verbeter dat wat klanten bindt. Luister naar, en krijg vat op de sentimenten die voor een klant bepalen of ze terugkomen of niet.

Medewerker

Meet en verbeter de werkbeleving van medewerkers. Analyseer wat betrokkenheid echt betekent en hoe daarop te sturen.

Proces & organisatie

Analyseer en optimaliseer processen. Gebruik slimme feedback en checklist tools om perceptie van processen, organisatie en kwaliteit, door de ogen van de gebruikers, te verbeteren.

Elke Beleving is interessant

Sectorspecifieke oplossingen

Feedback relevant maken, betekent inzicht hebben in de waardeketen van een sector. Het vastleggen van de juiste sentimenten die deel uitmaken van een ervaring, specifiek voor elke sector, houdt in dat we u feedbackoplossingen op maat kunnen bieden.

Ouderenzorg

Hoe staat het met het welbevinden van de cliënten? Wordt er goed op de behoefte van de cliënt ingespeeld. Is de huisvesting, rust en hygiëne naar tevredenheid?

Gezondheidszorg

Heeft men de zorg als adequaat, vriendelijk en prettig ervaren? Zijn er punten die niet zo goed gingen of juist wel?

Hospitality

Hoe waarderen uw klanten de gastvrijheid, de sfeer, uw gastvrouw/heer, het eten, de locatie en bijvoorbeeld uw reserveringssysteem of website?

Onderwijs

Hoe voelen de leerlingen zich thuis op school? Is uw opleiding van voldoende kwaliteit? Is de school veilig, en biedt het voldoende steun voor verschillende leerlingen?

Agrarische en food sector

Voelen de medewerkers zich thuis? Zijn ze trots op hun product?
Zijn er processen die anders kunnen? Is de werkomgeving veilig?

Publieke sector

Bent u goed bereikbaar, is de website duidelijk? Hoe communiceert u met uw klanten?
Is er (voldoende) aandacht voor duurzaamheid en het milieu?

Facilitair management

Het gebouw wordt goed onderhouden en schoongemaakt, maar is de entree wel goed verzorgd?
Hoe wordt de ontvangst ervaren? Is het makkelijk om de vergaderzaal te boeken?

Professionele dienstverlening

Wat denken uw cliënten nu echt? Zijn ze op alle fronten even tevreden? Of zijn er verbeteringen in uw serviceverlening mogelijk?

Industriële dienstverlening

Hoe tevreden zijn uw cliënten nu echt? Wat zijn de sentimenten over de verschillende projectfasen?

Every sector needs feedback

Welke beleving wilt u toetsen?

Die van uw klanten, medewerkers of wilt u uw processen verbeteren?

coffee-contact-email-hands-4831

Medewerker

Medewerkersbetrokkenheid
eNPS
360 graden feedback
Beoordeling van de employee lifecycle
Leiderschap
Training en ontwikkeling
PMO
Werkplezier

black-sail-ship-on-body-of-water-906982
Klant

Klanttevredenheid voor B2C
Klanttevredenheid voor B2B
Patiëntbeleving
NPS
Marktonderzoek
Gebruikerservaring

top-view-photo-of-restaurant-2253643
Organisatie en processen

Digitale audits
Checklist en kwaliteit controle
Beoordeling van processen en aansturing
Kwaliteitsborging
Projecttevredenheid
Tevredenheid met ondersteuning
Procesoptimalisatie voor orderbeheer

Wilt u graag meer weten?

Benieuwd hoe One2Ten uw business kan helpen?
Vul uw gegevens in en One2Ten neemt contact met u op.

+31 (0)35-7200906
info@one2ten.com
Vaartweg 23G, 1401 RA Bussum, Nederland
Scroll to Top