Zorg – ONE 2 TEN

OPTIMALISEER UW ZORGKWALITEIT

Zorg

De gezondheidszorg kan en moet beter. Er wordt op dit moment uitgebreid gediscussieerd over hoe de zorgkwaliteit beter in kaart kan worden gebracht. One2Ten biedt hiervoor gebruiksvriendelijke en uniforme tools per zorg onderdeel, zodat u eenvoudig een patiënttevredenheidsonderzoek of een medewerkerstevredenheidsonderzoek kunt doen.

Ouderenzorg

Een gedegen kwaliteitsmanagementsysteem is een van de nieuwe vereisten binnen het nieuwe kwaliteitskader ouderenzorg. Door het gesprek aan te gaan met bewoners en mantelzorgers kan men verbetertrajecten uitzetten om op die manier het leven van de bewoner en zijn of haar eigen-regie te verbeteren. One2Ten heeft professionals die helpen met het in kaart brengen van de kwaliteit van zorg, door de ogen van de bewoner, mantelzorger en medewerker. Of er nu gebruik wordt gemaakt van Positieve Gezondheid theorie, of de Groninger Welbevinden Index of uw eigen ontworpen kompas. One2Ten implementeert uw concept aan de hand van gebruiksvriendelijke en gedegen feedback instrumenten, gericht op het kunnen uitzetten van verbetertrajecten en het evalueren van de impact daarvan.

Waardigheid en trots op locatie

Al meer dan 200 verpleeghuislocaties hebben zich aangemeld voor het programma Waardigheid en trots op locatie. Dit ondersteuningsprogramma startte in januari 2019. Het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg is de standaard voor kwaliteit in de verpleeghuiszorg. Het is daarmee het kompas voor betrokken partijen als de cliënt en mantelzorgers, zorgverleners en zorgorganisaties, zorgkantoren en de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ). Centraal staan de bewoner én samen leren en verbeteren. Wij zijn trots dat wij nu onze kennis en ervaring mogen inzetten in het Waardigheid en Trots op locatie programma en bij ondersteunen van het gehele feedback traject: van het opzetten van het feedback proces tot het interpreteren van de resultaten en het nemen van vervolgstappen. Lees hier meer over Waardigheid en trots op locatie.

Blije werknemers zorgen voor blije klanten. Betrokken en tevreden medewerkers zorgen voor uitmuntende prestaties in uw organisatie. Weet continu wat er speelt en begrijp uw medewerkers.

Eerste en tweedelijns zorg

Steeds vaker staat de ervaring van de patiënt centraal wanneer het gaan om klanttevredenheid in de zorg. Te lang is de stem van de patiënt niet goed genoeg tot uitdrukking gekomen, mede als gevolg van lange en gecompliceerde vragenlijsten gevuld met minder relevante onderwerpen.

One2Ten biedt instrumenten aan om op locatie, bij de huisarts of in het ziekenhuis feedback te vragen naar ontvangst, bejegening, persoonlijke aandacht, vertrouwen in de uitkomst en begrip. Kortom, een patiënttevredenheidsonderzoek op de plek waar het het meest relevant is!

Jeugdzorg

Niet alleen de ouders maar ook kinderen hebben een stem. Wij luisteren naar allebei door ze in staat te stellen op een toegankelijke manier hun feedback te geven over hoe zij de behandeling ervaren. Op het moment dat het hen uitkomt en op de manier die zij vertrouwd vinden.

Blije werknemers zorgen voor blije klanten. Betrokken en tevreden medewerkers zorgen voor uitmuntende prestaties in uw organisatie. Weet continu wat er speelt en begrijp uw medewerkers.

Case studie Leyhoeve

Woonlandschap De Leyhoeve is voorloper in de ‘Radicale Zorgvernieuwing’ en biedt huisvesting aan 400 mensen. De Leyhoeve geeft antwoord op een vraagstuk: hoe kun je aangenaam oud worden, of beter gezegd aangenaam jong blijven.

De behoefte van de bewoners van de Leyhoeve is te allen tijde het uitgangspunt. Zorg verlenen is service verlenen, dat is hun motto. Door heel goed te luisteren naar de klantwensen ziet de Leyhoeve eruit als een vijfsterrenhotel en heeft het de faciliteiten van een hotel gecombineerd met zeer goede zorg.

Wilt u graag meer weten?

Benieuwd hoe One2Ten uw business kan helpen?
Vul uw gegevens in en One2TEN neemt contact met u op.

+31 (0)35-7200906
info@one2ten.com
Vaartweg 23G, 1401 RA Bussum, Nederland
Scroll to Top